fredag 25. februar 2011

Du har kommet til et jenterom som ikke er i bruk... ;)







Jepp, akkurat sånn er det her i huset for tiden.
Jentene mine (på 5 1/2 og 7 år) oppholder seg stort sett bare på den eldste sitt rom, og aller helst vil de sove sammen i min seng begge to.....
Jeg har derfor tatt en sjefsavgjørelse på at minstejentas rom også skal bli scrapperom for Mamma!!! :D

Eldste har en "familiekøye" på rommet sitt med 120cm seng nede og køyeseng på 75cm, så de har god plass til å sove sammen der også. Jeg ønsker nemlig ha senga mi litt mer for meg selv.
Begge jentene elsker å boltre seg i Mammas scrappesaker, og vil naturlig nok få lov å bruke rommet sammen med meg.

Legger ut noen bilder av rommet som det ser ut i dag - som dere ser er ikke dette et rom som akkurat slites ut for tiden ;)
Så skal jeg prøve å ta litt bilder underveis og oppdatere etter hvert som scrappekroken begynner å ta form :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar